pátek 11. května 2012

OPI Pink Friday

OPI Pink Friday je z kolekce Nicky Minaj, objednávala jsem jej z ebay.com u prodejce s_d_miro, vše proběhlo naprosto bez problému, lak přišel za 8 dní od objednání.

Teď už k samotnému laku: jedná se o krémovou, růžovou barvu, dala by se nazvat i baby pink, nemá v sobě moc bílé barvy, je proto poměrně "výrazná". V lahvičce vypadá světlejši a decentnější než na nehtech.
Lakoval se dobře, bez lysin a pruhů, k plnému krytí stačí dvě vrstvy, první vrstva je poloprůhledná.
Na lak jsem se velice těšila, googlila jsem mnoho swatchů, ale v reálu mi pak barva přišla trochu jiná (i moje fotky trochu zkreslují, je méně zářivý). - nejvíce odpovídá asi poslední fotka.

Takto jsem lak nechala dva dny a pak jsem jej oživila "nadlakem" Essie topless a barefoot. :)
Kdo má tyto krémové růžovky rád, koupi doporučuji :)




lak koupen přes ebay za cca 220Kč

Jak se Vám líbí, máte jej také?

B.

Žádné komentáře:

Okomentovat