středa 8. srpna 2012

Barry M Spring green

Dnes jsem tu s "žabí" letní barvičkou od Barry M Spring green.
Přiznám se, že jsem si tuhle barvu vybrala jen proto, že jsem ještě žádnou takovouto zelenou neměla a nesměla proto chybět v mé sbírce, ale dopředu jsem věděla, že ji příliš často lakovat nebudu. Zatím jsem jí měla jen jednou se sladěným oblečením.
Barva je dost výrazná, nejvíce odpovídá 2. fotka, na 4. fotce jí sluníčko udělalo lehce vybledlou.
Lakování bylo bezproblémové, stačily dvě vrstvy - i když na fotkách špičky lehce prosvítají, v reálu to nebylo vidět. Lak schnul rychle do lesku. Výdrž laků Barry M je velice dobrá, po dvou dnech byl stále jako nově nalakovaný bez ošoupaných špiček, poté šel dolů, bez nadlaku.





Lak jsem koupila za 109Kč na mojesminky.cz



Lakujete zelené laky? Jak se Vám líbí?

Přeji klidný, pohodový den

B.

2 komentáře:

  1. tenhle mám taky, ale ještě jsem ho bohužel nelakovala. já se v zelených barvách cítím jako ryba ve vodě, takže je lakuju běžně :-) a tahle se mi líbí hodně!

    OdpovědětVymazat
  2. lak je to krásný, nádherně lesklý, ale více jak 2 dny bych ho na rukou mít nemohla :)

    OdpovědětVymazat