pondělí 6. srpna 2012

Color Club Fashion Addict

Pěkný den přeji,

včerejší slunečný den mě inspiroval k tomu, nalakovat tento krásný, holografický "colorclubík", protože holograf a sluníčko - to k sobě prostě patří.

Jedná se o krásnou fialkovo-šedou barvu, která ve stínu budí dojem určité obyčejnosti, ale jakmile spatří sluneční paprsky, hraje všemi barvami.

Lak je dobré konzistence, lakování je bezproblémové, kryje ve druhé vrstvě naprosto perfektně a díky holo - částečkám lak velice rychle schne, na fotkách bez nadlaku.
V reálu lak mnohem více září a neustále se na něj musím dívat, jak se třpytí.







Lak jsem koupila za 129Kč na mojesminky.cz a vřele jej doporučuji!

Také máte rády holografické laky? Já je zbožňuji!


B.

3 komentáře:

  1. já myslím, že ho mám dokonce i doma :-) ale nevím jistě. máš krásně nalakováno a lak je nádherný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, mě se také lak moc líbí, holografy já ráda :)

      Vymazat