pondělí 20. srpna 2012

Essence Bienvenido A Miami

Essence Bienvenido A Miami je lak z limitky Miami roller girl, kterou jsme objevily úplně nedotčenou tuto sobotu v DMku v Jesenici u Prahy. Předpokládám tedy, že se již objevila i v jiných DM či se tak v nejbližší době stane.
K limitce jsem se vyjádřila v předchozím článku, takže teď k laku.

Žlutou jsem si vybrala proto, že těch ostatních barev mám doma mnoho podobných odstínů, ale žlutou jsem měla jen jednu. Ve výběru tedy vyhrál Bienvenido a miami.

Dnešní recenze však bude bohužel kritická. Essence laky mám velice ráda a po dlouhé době jsem narazila na tento, který vychválit určitě nemůžu.
Barva je nádherná, sytá žlutá s oranžovým podtónem, poměrně výrázná, to je však jediné plus. Lak se aplikoval naprosto šíleně, šteteček je hrozně tlustý a není možné lak nanášet tak, abyste si neopatlaly celé nehtové lůžko, šteteček je celý hrubý, tvrdý a při nanášení druhé vrstvy stírá tu první. Krycí schopnost je také mizerná, ve dvou vrstvách jsou lysinky, povrch nehtu není jednolitý. Schnutí je ucházející.

Pevně věřím, že jsem pouze já narazila na špatný kus (co se štětečku týče) a pokud si jej koupíte, budete spokojené, protože ta barva stojí za to. Je originální a u jiné značky z podobné cenové kategorie jsem ji neviděla.




retro :)




Lak zakoupen v DM za 49,90Kč

B.

10 komentářů:

  1. zatím jsem si neřekla, že bych si vyloženě chtěla nějaký lak z této kolekce koupit, uvidím, až jak na mě zapůsobí naživo.. ale tohle mě od koupi teda dost odradilo.. barvička je to pěkná, ani nalakování nevypadá na ty hrozně vlastnosti, které si popsala.. no, uvidím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. foťák má supr vlastnost - nedokonalosti lakování docela zamaskovat, v reálu a zblízka je to opravdu horší - zejména krytí, jsou vidět tmavší flíčky jako např. na předposlední fotce nalevo na prostředníčku.
      Opatlané nehtové lůžko vždy očistím, nemám ráda "ušmudlané" fotky, obykle je to chvilka, tady to dalo dost zabrat...nerada bych vás úplně odradila, protože je to moc pěkná barva, samotnou mě to "mrzí", ale můj kousek je fakt špatnej...uvidíme co Lucia, ta totiž taky jeden láček zakoupila...

      Vymazat
  2. Na to, ako si hrozne opísala lakovanie, sa ti podarilo veľmi pekne :) Bohužiaľ, žlté laky sú také, ešte som sa nestretla s nejakým, ktorý by sa lakoval vyslovene dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, byla to ale opravdu fuška a jak jsem zmínila výše, v reálu je to o trochu horší...
      já mám krom toho jen jeden žlutý lak a ten se lakuje dobře...ale dva jsou na posouzení málo :)

      Vymazat
  3. na to, jak nemám žlutou ráda, se mi tahle líbí velice! :-) proto mě docela mrzí kvalita laku :-( už se mi tohle stalo víckrát, že Essence hlavně štětečky takhle odbyla :-( na to, jak jsi lakování popsala máš opravdu krásně nalakováno. smekám před tvou šikovností a trpělivostí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to taky mrzí a štve, protože barva je to opravdu krásná a u Essence na to nejsem moc zvyklá.
      Děkuji za pochvalu :) potěší :)

      Vymazat
  4. Ta barva je opravdu úžasná. Na to, že mi žluté nehty nesluší mě láká moc :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Čauuu, tady u toho článku jsem ti zanechala takový dotaz, mohla by si mi prosím odpovědet? :) - viz.link
    http://lackovy.blogspot.cz/2012/04/nakup-opi-laku-na-nehty-na-ebay-platba.html?showComment=1345494363324#c1666435671547991166

    OdpovědětVymazat