čtvrtek 20. září 2012

Coloc club Wild and willing

Hezký večer,

mám tu pro vás dalšího "color clubíka" a to v krásném odstínu nesoucí název Wild and willing.
Tento lak bych svými slovy popsala, jako duochromatický foil lak, v barvě zlato-bronzové s růžovým podtonem. Ano z určitého úhlu je lak úplně zlatý, z jíného zase jen částečně do růžova a z dalšího úplně bronzový. Lak na mě působí jako typicky podzimní. Mám ho již od léta a musím se přiznat, že jsem na něj úplně zapomněla a když jsem opět jeden večer dumala nad krabicí plnou laků a zase jsem nevěděla, který nalakovat, tento jsem objevila a zajásala, co to mám za krasavce ve své sbírce :)

Jaké však bylo moje zděšení, když jsem lak nanesla v první vrstvě, takové zklamání, lak byl spíše jako efektový, prosvítal celý nehet a ulpělo na něm jen miminum barvy. Druhá vrstva byla stejně hrozná, absolutně nekrycí. Třetí vrstva už byla o trochu lepší, ale abych dosáhla plně krycího efektu, musela jsem nanést vrstvy 4, tenké, ale 4, s podkladovou bází 5! Což je dost...pár bublinek taky nechybělo...jediné co lak zachraňuje je to, že i ty 4 vrstvy rychle uschnuly...

Konec negativům, nakonec se mi lak velice, velice líbí, barva je opravdu jedinečná a lak má výbornou výdrž, po dvou dnech jsem ho i po manuální práci, mytí nádobí atd...odlakovávala naprosto nepoškozený, neměl ani ošoupané špičky, ani trochu :)

Lak tedy mohu doporučit, protože i ty 4 vrstvy opravdu rychle uschnuly a jde o kvalitní lak unikátní barvy.

Nyní už pár fotek:

a takhle krásně se třpytí na sluníčku

 
 
 
Lak je zakoupen na www.mojesminky.cz za 129Kč
 
Jaké barvy značky Color Club máte vy?
 
 
 
B.
 
 
 

8 komentářů:

  1. Naozaj krásny..je zaujímavé, že z každej strany má inú farbu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasavec :)! Od CC žádný lak ještě nemám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je mohu doporučit, mám jich asi 6 a se všemi jsem velice spokojená, tento jediný mě trodhu zklamal krytím, ale ve výsledku si reputaci napravil :)

      Vymazat
  3. Vypadá pěkně, ale mě by asi taková barva neslušela.
    Color Club laků mám 6: Poptastic, Warhol, Raspberry Rush, Gimme a Grape Big Kiss, Mrs. Robinson a Wild at Heart.

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je supr výběr :)
    já mám také Poptastic, Mrs.Robinson, Wild at Heart :)

    OdpovědětVymazat