pondělí 22. října 2012

Gabriella Salvete č.133

Zdravím všechny při pondělku,
 
hezký den se ani přát nedá, když se podívám z okna, už aby ty mlhy zmizely, kdo v nich má fotit :)
A dnes mám obzvlášť vydařený láček, který by se na sluníčku výjimal a blýštil o sto šest, ale nedá se nic dělat, sluníčko vykouzlit neumím...
Jedná se tedy opět o lak zn. GS v odstínu č.133 a to o krásnou fuchsiově růžovou barvu s velkým množstvím fuchsiových foil střípků s krásnými odlesky jdoucími lehce do stříbrna. Barva je opravdu nádherná, nemůžu se na nehty vynadívat.
Aplikace, je pro laky GS, typicky velice snadná, přesná, lak kryje ve 3 vrstvách, které schnou velmi rychle a ani odlákování není překvapivě nic šíleného, kdybyste měli střípečky po celých rukou a nešly dolů.
O výdrži týden apod. se u mě asi nikdy nedočtete, protože bych nevydržela mít jednu barvu tak dlouho na nehtech, ale mé typické dva dny tahle gabriellka přežila ve 100% stavu a věřím, že min. další dva dny by tomu bylo také tak.
 
Lak rozhodně doporučuji, mrkněte na nej, v drogerii je aktuálně k dostání! :)
 
 
 
 
Lak zakoupen minulý týden v Rossmannu v akci za 52Kč (která myslím trvá do konce října)
 
Co na něj říkáte? Já si laky GS celkem zamilovala poslední dobou :)
 
B.

2 komentáře:

  1. Tohle je fakt pěkná barva....nějak jsem se ted na podzim odbarvila, ale tohle mě láká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také s podzimem najela na tmavé či tlumené barvy, ale tenhle jsem musela láknout hned a nečekat až na jaro :)

      Vymazat