sobota 19. ledna 2013

Color Club Cherubic

Hezké sobotní odpoledne všem,

dnes trošku vykouklo sluníčko, tak jsem si řekla, že je čas vytáhnout nového fešáka od Color Club z holografické kolekce a to konkrétně v odstínu Cherubic.
Předem musím říci, že se tahle kolekce opravdu vydařila, já totiž miluju holografické laky, mám ráda i laky CC a jejich kombinace je naprosto dokonalá.

Jde o decentní šedo-béžovou barvu, která má v sobě záplavu holočásteček, které velmi výrazně vyniknou na každém světle, na sluníčku je to samozřejmě nádhera, ale i na umělém světle je tento efekt silný,zářivý, nepřehlédnutelný, prostě bomba :)
Aplikace je bezproblémová, kryje ve dvou vrstvách, velmi rychle schne. 

Rozhodně jej doporučuji, jestli váhate, jděte do něj!

Jen mě mrzí, že foťák ten holo efekt tak dokonale nezachytil, zkrátka si představte, že v reálu je tak 4x výraznější, než na fotkách :)


ve stínu
umělé světlo


Lak zakoupen na mojesminky.cz za 209Kč


Máte taky holográfek z této kolekce? Líbí se vám?


B.

8 komentářů:

  1. Zatím kupodivu nemám žádný, i když jsem několikrát měla nutkání si pořídit ten fialkový a růžový. Možná už bych i Cloud Nine měla, kdyby byl v eshopu. Uvidím, až naskladní, jestli koupím, já se hodně těším na novou holografickou kolekci od Chg, protože tam budou mnohem výraznější barvičky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě neviděla,holográfky od ChG,ale musím říci,že CC se mi všeobecně lakují lépe.

      Vymazat
  2. Jéé, ten vypadá skvěle.:) Nemám žádný, tak snad se někdy k nějakému dostanu.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes som už na jednom blogu obdivovala holograf od Color Club a nezostáva mi nič iné, len obdivovať aj tu :) Jednoducho nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chci si nějaký objednat, jsou překrásné :). Ale počkám až na léto, v tomhle počasí, kdy téměř nesvítí sluníčko by to nemělo moc smysl =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano,to platí pro běžné holografy,ale tenhle tak zaří i doma,že se na něj nemůžu vynadívat :)

      Vymazat